آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آزاد - تنهایی

دانلود آهنگ جدید و موزیک ویدئو آزاد - تنهایی


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از آزاد - تنهایی




تکست آهنگ تنهایی آزاد

کجا دنبالت بگردم دیگه جایی رو ندارم
خسته ام ازین جدایی دیگه دارم کم میارم
مگه قول نداده بودی
زیر بارونا پیاده میشه چطرتو نگیره دلم از غروب جاده
مگه قول نداده بودیپ،دستای منو میگیری
وقتی خستم توی پاییز از کنار من نمیری
مگه قول ندادی پس کو پس چرا دارم میلرزم
چرا نیستس پس کجایی تنهایی دارم میترسم

کجا دنبالت بگردم دیگه جایی رو ندارم
خسته ام ازین جدایی دیگه دارم کم میارم
مگه قول نداده بودی
زیر بارونا پیاده  میشه چطرتو نگیره دلم از غروب جاده
مگه قول نداده بودی،دستای منو میگیری
وقتی خستم توی پاییز از کنار من نمیری
مگه قول ندادی پس کو پس چرا دارم میلرزم
چرا نیستس پس کجایی تنهایی دارم میترسم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد