آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

علی عبدالمالکی - تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی - تهران شلوغه


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از علی عبدالمالکی - تهران شلوغه




متن آهنگ تهران شلوغه علی عبدالمالکی

میترسم ازین شهر لعنتی ازبام تهران جنوب شهر
از کافه های دنج با کلاس از قهوه های تلخ مثله زهر
میترسم ازین که گم ات کنم میترسم عشقم بی اثر بشه
دریاچه چیتگر بدون تو میتونه با اشکم خزر بشه
تهران شلوغه دستمو بگیر هم دست من باش و ولم نکن
اینجا منو دوراز تو میکشه این ظلم در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم
تو بام تهران باچشای خیس هرچی چراغ زرد میشمرم…

این شهر اینقدر دود داره که میترسم عشقم دودشه بره…
تهران شلوغه دستمو بگیر تا دلهره ام نابود شه بره…
جاتو با هیچی پر نمیکنم هیچکس نمیتونه بیاد به جات
پشته چراغای تموم شهر بعداز تو هم گل میخرم برات.…
تهران شلوغه دستمو بگیر هم دست من باش و ولم نکن
اینجا منو دوراز تو میکشه این ظلم در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم
تو بام تهران باچشای خیس هرچی چراغ زرد میشمرم…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد