آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

ساسی مانکن - آلزایمر

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن - آلزایمر


متن آهنگ بهمراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از ساسی مانکن - آلزایمر




متن آهنگ آلزایمر از ساسی مانکن

تو با اون چشای وحشیت دادی منو به باد

ستاره ها نور میفرستادن برای عشق ما

اما تو رفتیو کردی اشتباه به خدا

منو تو کنار ساحل لم میدادیم به عشق هم

نگاه میکردی چش تویه چشم من

عاشق فاز میدادی ناز

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

شبو روزا خستم فعالیت اصلا

فک کنم که از دست برم اینقد که خوردم رو دست من

من اون چشای آبیتو میخوام

من همه بی تابیتو میخوام

من دست کشیدن روی موهای نازتو

وقتی خوابی میخوام

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

این گذشته ی لعنتی داره عشقمو میکوبه

یه آلزایمر شدید اگه بگیرم چه خوبه

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد