آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید عماد طالب زاده - بی نظیر

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده - بی نظیر


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از عماد طالب زاده - بی نظیر




یجوری تورو میخوام که حس میکنم هستی همه دنیام
یجوری عاشقت هستم که جز تو رو همه چشامو بستم
از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم
****
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
****
ساعتا به تو خیرم من عشقو از چشای تو میگیرم
واسه تو جونمو میدم باور نمیکنم به تو رسیدم
از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم
****
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد