آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

امید جهان - شکست عشقی

دانلود آهنگ جدید امید جهان - شکست عشقی


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از امید جهان - شکست عشقی




چه کاری ما کردم
سیل تو کردم بدکاری کردم
چه کاری ما کردم
ای وای چه کردم سیل تو کردم
****
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
****
عزیزم بندرییم بندریم
ستم بر من نکن که رفتنیم
از اینجا تا به شیراز خیلی راهه
همش کوه و گذر دریا سیاهه
من همدم تو  تو گُله نرگسی  من شبنم تو
آخه عزیزم بیا به پای تو مو گُل بریزوم
****
چه کاری ما کردم
سیل تو کردم بدکاری کردم
چه کاری ما کردم
ای وای چه کردم سیل تو کردم
****
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد