آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

عماد طالب زاده - خاص

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده - خاص


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از عماد طالب زاده - خاص




بذار بازم بذارم دستمو تو دستات
بذار تنها کسی باشم که هستم تو دنیات
یه حسی هست که احساسم بهت عجیبه
منو نگاه کن مثل یه عاشق نه غریبه
****
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
****
واسه دیدن چشمام به تو عادت داره
حالی که ما داریم خیلی قیمت داره
خیلی ارزش داره اینکه با هم باشیم
خیلیا خوشبختن بیا با هم باشیم
****
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد