آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

حامد پهلان - بگیر تو دستمو

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان - بگیر تو دستمو


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از حامد پهلان - بگیر تو دستمو




چراغ خونم تویی آخه عزیز جونم تویی
فقط با تو میمونم
که با تو مستم آخه دل به تو بستم بیا
تویی آروم جونم
****
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
****
چراغ خونم تویی سنگ صبورم
بی تو میمیرم آخه از تو که دورم
از تو که دورم
****
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
****
چراغ خونم تویی سنگ صبورم
بی تو میمیرم آخه از تو که دورم
از تو که دورم
****
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
بگیر تو دستامو میخوام بلند شم از جامو
که دستاتو بگیرم
خرابه حالم بیا آخه دل به تو بستم بیا
که من بی تو میمیرم
نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 21:27

خوبی؟گوشیم خراب شده اعصاب ندارم

مرسی
چرا؟؟
من نمیشناسمتون میشه معرفی کنید؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد