آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

مرتضی پاشایی - ابریشم موهات

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی - ابریشم موهات


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از مرتضی پاشایی - ابریشم موهات




تکست آهنگ ابریشم موهات مرتضی پاشایی

فقط ابریشم موهاتو کم داشت
حریم ظلمت شبهای تیره
بزار مهتاب پرنور شب من
زیر ابریشم زلفت بمیره
ترانه با حضور تو ترانست
وگرنه بی تو با من هم صدا نیست
اگرچه واژه بی من باز واژست
ولی ذهنم بدون تو رها نیست
فقط ابریشم موهاتو کم داشت
حریم ظلمت شبهای تیره

نمیشه واژه رو بی تو بفهمم
که شاعر باشمو شاعر بمیرم
نمیتونم بدون تو.بمونم
که بی تو رنگ خوشبختی بگیرم
ترانه با حضور تو ترانست
وگرنه بی تو با من هم صدا نیست
اگرچه واژه بی من باز واژست
ولی ذهنم بدون تو رها نیست
فقط ابریشم موهاتو کم داشت
حریم ظلمت شبهای تیره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد