آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

مهرنوش - مبتلا

دانلود آهنگ جدید مهرنوش - مبتلا


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


آهنگ بسیار زیباییه


عکس از مهرنوش - مبتلا




متن آهنگ مبتلا مهرنوش



دارم کم میشم از فکر کسی که
سکوت کرده کنارم ایستاده
کسی که فرصت تنهاییاشو
به با من بودنش ترجیح داده

دارم کم میشم از فکر کسی که
منو به درد عشقش مبتلا کرد
کسی که چشمشو رو بغض من بست
کسی که راهشو از من جدا کرد..


نمیدونه که من چه حالی میشم
یه وقتایی که با من سرد میشه
یه وقتایی که با من سرد میشه..

نمیدونه که زخمی ام .. از عشقش
که هر حسی تو سینم درد میشه
که هر حسی تو سینم درد میشه..

من از حس چشاش نفس میگیرم
نمیشه که یه عمر ازش جداشم
نمیشه که یه عمر ازش جدا شم..

نمیدونه وجودش زندگیمه
نمیتونم که بی اون زنده باشم
نمیتونم که بی اون زنده باشم..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد