آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از بهزاد پکس به نام اشکاتو پاک کن




تکست آهنگ اشکاتو پاک کن بهزاد پکس

صدام درنمیاد گوشم کیپه فوش نده
اینجا جنگله مگه نه دورم پر دوشمنه
اینکه نخوری میخورن این راسته خب
مغزم ضعف داره چیزی بگو گشنمه
دادبزن دیگه توهم مثل من بریدی
دارم در گوشت میگم نپرس چرا قصه میگی
اینجا تاریکه خب ببین خودمو خودتیم
واسه یکم روشنایی بگو چرا طز نمیدی
عکسامو بسوزونم اینجوری گرممونم میشه
با یه مهره سوخته دارم سر میکنم مگه چیه
تاریکه نشناختی اینجا زیر زمینه ببین
توهم برو بالا رفیق منم نردبونم دیگه
تو شهر من آدماش معرفت ندارن واسه همین چیزا
حوصله ی مشورت ندارم اینکه بمونم یا برم
همین وسط غرقم انقد بدبختی دارم بگم اشکتم درآرم
بهزاد دیروز مردم ولی عزا نگرفته گفتن فلانی رو ولش
بخدا اگه امشب نفسم برو نیاد کسی عین خیالش نیست
سرم رو زمین سفته پس نبال بالش نیست

اتین دیوونه کارش نیست مهر مجوز نخورده
سرشو به باد میده آخر اون زبونی که تنده
من هنرمندم مادر اینو تو میگی خب
اینجا هنر من یک اثر توبیخی شد
اشکاتو پاک کن حرفای نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیالو زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه دیوونه رپ و راک شدیم

اشکاتو پاک کن حرفای نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیالو زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه دیوونه رپ و راک شدیم

یادته بچه بودم نذاشتی من بفهمم فقرو
همه درد داشتیم نخواستی من بفهمم دردو
بابارو دیدی چقد زود پیر شده
نمیخوام یه روزی بیام کسی بگه دیر شده
من از خونه رفتم تا دست پر بیام
پسرت خیلی وقته از این دنیا سیر شده
من ساختم خودمو دیدی مرد شدم آخر
یه روزی برمیگردم واسم گریه نکن خواهر
هنوز نمردم که یه تنه میرم جلو نترس
گفتی اخم نکن داداش دیدی خندیدم آخر
راستی یه چی بگم من تنها نیستم دیگه
یه ملت باهاشن اونکه نمیکردن باور
بچگیامو.یادته کسی بازیم نمیداد
انقد بازی کردن باهام دلم بازیم نمیخواد
راستی خیلی شکستما اینو به مادرم نگو
عشقمو میگفتم اونم رفت آخرم نموند
ولی به مادرم نگو دلش میشکنه خب
من از جایی بریدم آخر که راحتم نبود
الان بهترم خداروشکر درد دارم یکم
اونم از گذشتمه ولی مرد دارم میشم
به اسمت قسم میام نمیذارم دیر بشه
روحم یخ زده از شبای سرد دارم میگم
از اینجا زیر زمین ولی میگرم حقمو
کم نمیارم چون همیشه درد دارم بی شک

اشکاتو پاک کن حرفای نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیالو زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه دیوونه رپ و راک شدیم

اشکاتو پاک کن حرفای نگفته رو خاک کنیم
بارمون سنگینه باید چمدونو ساک کنیم
برج میلادو بیخیالو زیر زمین ستاره ایم
یه عمریه دیوونه رپ و راک شدیم

اگه کسیو دوس نداری دوس نداشته باش فوش نده
حرفای بهترم میشه زد اگه کسی حول نشه
انقد بد نیستیم بدیو اون ذهن تو میسازه
مغز من ضعف داره چیزو بگو گشنشه
خیلی حرفا رو هم نزدمو ولی بعدا میگم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد