آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

سیروان خسروی به نام خاطرات تو

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از سیروان خسروی به نام خاطرات تو




تکست آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی

برگای زرد
منو یاد تو میندازن
چه زود رسید پاییز بازم
اما اینبار تو مال من
نیستی روزا دارن
آروم آروم سرد میشن
غروبا دلگیر ترن
همه دنیا بهم میگن
نیستی تو راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات تو
کم کم گم میشم
کم کم گم میشم
اون روزی که
خاطراتت
از آرزوهات بیشتر بشه
اون روز دیگه
پیر شده قلب تو
واسه همیشه
تورو دیدن
زیر بارون با تو خندیدن
مثل یه خوابه واسه من
کاش بازم خواب تو ببینم
تو.راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات تو
کم کم گم میشم
تو راحت از عشقم
گذشتی و بازم
من آرزوم اینه
برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم
میمونی اما من
تو خاطرات تو
کم کم گم میشم
کم کم گم میشم
گم میشم گم میشم
کم کم گم میشم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد