آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

معین به نام تو که تمام دنیامی

دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تمام دنیامی


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از معین به نام تو که تمام دنیامی




تکست آهنگ تو که تموم دنیامی از معین

آره من عاشقت هستم همیشه
بجز تو کی پناه خونه میشه
دلیل گریه های من تو بودی
دلیل خنده هام هستی همیشه

تو که تموم دنیامی
تموم آرزوهامی
بدون تو نمیتونم
تویی که عشق و رویامی

تو که تنها دلیل زندگیمی
تورو قد یه دنیا دوست دارم
تا میبندم چشامو هرجا باشم
تورو حس میکنم اینجا کنارم
فقط آرامش دستات میتونه
هنوزم باعث دیوونگیم شه
نگاه روشنی بخش تمومه
شبای سوت و کور زندگیم شه

تو که تموم دنیامی
تموم آرزوهامی
بدون تو نمیتونم
تویی که عشق و رویامی
نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 08:49

اینم باحال بود.اگ میشه آهنگای پاشایی روبذاری لطفن

گفام که به لینک زیر برید برای دانلود مرتضی پاشایی

http://music-blog.ir/category/artist-name/morteza-pashaii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد