آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

مجید یحیایی - کی گفته

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی - کی گفته


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از مجید یحیایی - کی گفته




متن آهنگ کی گفته از مجید یحیایی

کی گفته من ازتو دل میکنم
کی گفته ازتو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر پاهام میزارم
باورنکن اینا همش دروغه
تورو میخوان ازمن جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم
کی گفته من ازتو دل میکنم
کی گفته ازتو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر پاهام میزارم
باورنکن اینا همش دروغه
تورو میخوان ازمن جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم

واسه عشق تو مگه من کم گذاشتم
مگه عمرم به پات نذاشتم
به من بگو کی گفته
که میگی سر روی شونه های تو نذاشتم
بگو حرفاشو باور نداری
نمک رو زخم من نذاری
به من بگو کی گفته
میخوای اشک روی این چشای من بزاری

کی گفته من ازتو دل میکنم
کی گفته ازتو ساده میگذرم
کی گفته من دوست ندارم
عشقمو زیر.پاهام میزارم
باورنکن اینا همش دروغه
تورو میخوان ازمن جدا کنن
به من بگو کی گفته
روزگارشو سیاه کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد