آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

شهاب رمضان - عاشق شو

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان - عاشق شو


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از شهاب رمضان - عاشق شو




متن آهنگ جدید عاشق شو شهاب رمضان

روبروم بشینو نگام کن خوشبختی تو همین نگاهه
بیا همیشه ماله من باش با تو همه چی روبراهه
روبروم بشینو نگام کن پر از عطر توئه نفسهام
آروم زمزمه کن تو گوشم بگو دنیا رو با تو میخوام
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
تو دنیا فقط یه نفر اونی،که دلم میخواده اون تویی
که عاشقی رو با چشماش یاد من داده
یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثله یک رویاست
تا ابد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجا
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
عاشق شو مثه خود من میخوامت همه بدونن
عاشق شو عشق تو خاصه قلب من رو تو حساسه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد