آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

کامیار - عاشق میمونم

دانلود آهنگ جدید کامیار - عاشق میمونم


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از کامیار - عاشق میمونم





متن آهنگ جدید عاشق میمونم کامیار

هر جا باشی دنبالت میگرده چشمایه من
میدونی عشقت شده تمومه دنیایه من
عاشق شدم میخوام که تو باشی
بدجوری بسته شدی به نفسم
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
صاف و سادست اما فوق العادست
دنیایه تو تو جونه منی،تنها نذار این دیوونه رو
عشقمو بردار تو قلب نگه دار
اگه تو دوسم داری به روت بیار
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد