آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

شهیاد - خودم خواستم

دانلود آهنگ جدید شهیاد - خودم خواستم


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از شهیاد - خودم خواستم




متن آهنگ خودم خواستم شهیاد

نگاه کن کنارت دلم میریزه میره نفسم
مهم نیست که چی میشه عزیزم به تو باید برسم
چه حسی بهتر از این منم مثل تو عاشق شدمو
نه میخوام نه میتونم جدا از تو ببینم خودمو

خودم خواستم پای عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
خودم خواستم به این حس مبتلا باشم
از این بیشتر بهت وابسته باشم
خودت خواستی تو دنیام پا بذاری
همیشه توی قلبم جاتو داری
تو قلبم جاتو داری

دوست دارم یه عالم
کنارت خوبه حالم
تا تورو دارم غمی نیست
چقدر عاشق شدیم زود
تو هم خواستت همین بود
این که احساس کمی نیست

خودم خواستم پای عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
نگاه کن کنارت.دلم میریزه میره نفسم
مهم نیست که چی میشه عزیزم به تو باید برسم
چه حسی بهتر از این منم مثل تو عاشق شدمو
نه میخوام نه میتونم جدا از تو ببینم خودمو

خودم خواستم پای عشقت بمونم
دیگه بی تو محاله نمیتونم
خودت خواستی نفسهامون یکی شه
بی اندازه دوست دارم همیشه
خودم خواستم به این حس مبتلا باشم
از این بیشتر بهت وابسته باشم
خودت خواستی تو دنیام پا بذاری
همیشه توی قلبم جاتو داری
تو قلبم جاتو داری..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد