آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

بابک مافی - سکوت

دانلود آهنگ جدید بابک مافی - سکوت


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از بابک مافی - سکوت




متن آهنگ سکوت از بابک مافی

هم آرزوم بودی
هم عشق بد تا کرد
رویای تو منو
بدجور تنها کرد
چاشات دنیامو
بهم نشون میداد
بعد از تو این دنیا
از چشم من افتاد

سکوت کردم چون
این انتخابم بود
سکوت کردن من
حرف حسابم بود
سکوت کردم چون
این انتخابم بود
سکوت کردن من
حرف حسابم بود

خیلی دلم تنگه
خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با
تنهاییام جورم
خیلی دلم تنگه
خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با
تنهاییام جورم..

سکوت کردم چون
این انتخابم بود
سکوت کردن من
حرف حسابم بود..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد