آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

عماد - دخترم

دانلود آهنگ جدید عماد - دخترم


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از عماد - دخترم




متن آهنگ دخترم از عماد

میترسم از آینده ای که پیشه روته

این خونه بی لبخند تو پر از سکوته

تو برکه ی احساس تو هر روز غرقم

دلواپست میشم هنوز فرقی نکردم

هر قدر دور بودی ازم

فکرت نمیرفت از سرم

تنها امید زندگیم

تنها تو بودی دخترم

هر لحظه عشقت با منه

میتونی احساسش کنی

هرکاری میکنم فقط

احساس آرامش کنی

روزای تنهاییمو

با عکسای تو سر میکنم

تو خلوتم میبینمت

این حسو باور میکنم

میمیرم اونروزی

اگه اشکی ببینم تو چشات

دستاتو سمتم باز کن

آغوش من امنه برات

تو برکه ی احساس

تو هر روز غرقم

دلواپست میشم

هنوز فرقی نکردم

هر قدر.دور بودی ازم

فکرت نمیرفت از سرم

تنها امید زندگیم

تنها تو بودی دخترم

هر لحظه عشقت با منه

میتونی احساسش کنی

هرکاری میکنم فقط

احساس آرامش کنی
نظرات 1 + ارسال نظر
javad سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 05:30 http://www.king.com

Salam. Mrc keh in veblag ro moarefi kardi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد