آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

بلک کتس - بوسه

دانلود آهنگ جدید بلک کتس - بوسه


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از بلک کتس - بوسه




متن آهنگ بوسه گروه بلک کتس

میبوسم من لباتو

امشب تو نگاهت من عشق و میبینم
بامن که میرقصی میام پیشت میشینم
تمام آرزوم بود دستاتو بگیرم بگی عاشقمی تو
برای تو بمیرم
میبوسم من لباتو
میبندی تو چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تورو دارم کنارم تموم انتظارم
من این عشق و ازچشات میخونم

برای با تو بودن من خدارو دیدم
 دستامو گرفتی با تو عشقو دیدم
واسه شادی بنده لحضه هامو میدم
امشب دیگه با تو به ارزوم رسیدم
میبوسم من لباتو
میبندی تو چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تورو دارم کنارم تموم انتظارم
من این عشق و ازچشات میخونم

برای با تو بودن من خدارو دیدم
 دستامو گرفتی با تو عشقو دیدم
واسه شادی بنده لحضه هامو میدم
امشب دیگه با,تو به ارزوم رسیدم
میبوسم من لباتو
میبندی تو چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تورو دارم کنارم تموم انتظارم
من این عشق و ازچشات میخونم
نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:08

عالیه بابا دمت گرم به این خواننده عزیز

فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد