آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

حمید عسکری - بی تابی

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری - بی تابی


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از حمید عسکری - بی تابی




متن آهنگ بی تابی حمید عسکری

نمیشه جای خالیتو با هیشکی غیر تو پر کرد
نمیشه هیشکیو جزتو تواین خونه تصور کرد
به جونم میخرم دردو میگن درد واسه ی مرده
نبودت یعنی آرامش به خونه برنمیگرده

دارم میمیرم از فکرت کسی  فکرمن اصلا نیست
کسی که میمیره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این نفس ها که روتکراره
ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره

تو میرفتی و میدیدم دلت قید منو میزد
میدونستم که وابستم ولی نه دیگه تا این حد
تموم آرزوم اینه یکم دلتنگ من باشی
بفهمی که, یکی اینجاست که تو تموم دنیاشی
دارم میمیرم ازفکرت کسی به فکرمن اصلا نیست
کسی که میمیره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این نفس ها که روتکراره
ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد