آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

حامد پهلان و علی نجات - سکه

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات - سکه


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب



عکس از حامد پهلان و علی نجات - سکه




متن آهنگ سکه حامد پهلان

 

تو محل بالا دختری دیدم بلا

قد بلند و خوشگل رنگ موهاش طلا

 دختری به خوشگلیش ندیدم مو والا

مو میخوام مال خودم شه بم بگین ایشالله

چند تا سکه بزنم به نامت

مو تو رو میخوامت

افتاده شم جونم قلبم به دامت

ولی باز میخوامت هر جور باشی میخوامت

هر جور باشی میخوامت

عشقم جونم میخوامت

وای وای چقد دوست دارم

جات تو دلم خالی بود

واسه تعطیلات خانم میبرمت هالیوود

یکاری کنم عشق کنی

آره بیس و چاری ورزش کنی

توی ۸۳ روز دنیا رو گردش کنی

من خودم فداتم عاشق خنده هاتم

تو فقط واسم بخند عاشق اون نگاتم

 دختر بندر مثل تو هیجا ندیدم

هرچی وصف خوبیه از تو شنیدم

نمیدونم که چرا گفتم میخوامت

چجوری به تو بگم که مو میخوامت

چند تا سکه بزنم به نامت

مو تو رو میخوامت

افتاده شم جونم قلبم به دامت

ولی باز میخوامت

هر جور باشی میخوامت

هر جور باشی میخوامت

عشقم جونم میخوامت

وای وای چه استایلی

لباسای تنت آنتیکه

همه چیز مال خودش

آره دست نخورده فابریکه..

من واسش میمیرمو

آره هرچی بخواد میگیرمو

دارم از دست میرم

همین الان بگیر منو

چند تا سکه بزنم به نامت

مو تو رو میخوامت

افتاده شم جونم قلبم به دامت

ولی باز میخوامت

هر جور باشی میخوامت

هر جور باشی میخوامت

عشقم جونم میخوامت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد