آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

رامین بیباک - اشتباه

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک - اشتباه


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


توصیه میکنم از دستش ندید


عکس از رامین بیباک - اشتباه




متن آهنگ اشتباه رامین بیباک

 

از تو گلایه ای نیست تو خوبیو بدم من

ببخش که اشتباهن باز عاشقت شدم من

تو خط به خط قصه غرورمو شکستم

تمامه زندگیمو به پای کی نشستم

من تو خیاله اینکه توام یه بی قراری

تا وقتی باشم با تو هیچکیو دوس نداری

اما نمیدونستم نمیمونی کنارم

میگذری بی تفاوت تا اسمتو نیارم

 

قول و قرارمونو به دست کی سپردی

تو تقصیری نداری توکه قسم نخوردی

جواب خوبیامو دادی با یک بهونه

عشق پر از دروغت به یاد من میمونه

من تو خیاله اینکه توام یه بی قراری

تا وقتی باشم با تو هیچکیو دوس نداری

اما نمیدونستم نمیمونی کنارم

میگذری بی تفاوت تا اسمتو نیارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد