آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

بهزاد پکس - چرا با من

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس - چرا با من


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از بهزاد پکس - چرا با من





متن آهنگ چرا با من از بهزاد پکس

 

یه چیزی از جیبت افتاد این عکس اونه

واسه همین باید میشدی حبس خونه

یا بهونه بود به عشق جدیدت برسی

بزرگ شدم با دروغای بچگونه

به من که نگو , میدونم دلت گیره

شوخیتم بد بود ,میگفتی بهت دیگه

حسی نمونده خب اینا رو اعصابه همش

فکر میکردم از همه چیز چشم و دلت سیره

میدونی سخته , تو بگو چرا با من

پشت خط موندنام جواب چراهامن

صداتو ببر دیگه چیزی نمیخوام بشنوم

آخه نامرد فقط بگو چرا بامن

من که گفته بودم بدجوری میشکنم

دروغ نگو فقط همه رو میشنوم

انقد شکستم که دیگه خنده نمیاد به لبام

واسه همینه از سن و سالم بیشترم

سیگاری شدم ,دیدی چیکار کردی باهام

یه حرفی بزن بگو چرا سردی باهام

تو آینه نگاه نکن تو خود منی ببین

بوی خیانت تو رو میده ته سیگارام

بیخودی گریه نکن.دیگه حرفی بین ما نیست

منی که میگفتم دیگه هیچکی عین ما نیست

هوای منم سرده مثل نگاه تو شده

همه چی له شد زیر پا شدیم عین پاییز

با هرهرکی بد بودم با تو رو راست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستاشو محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خواست میشدم

دستام میلرزه سیگارم باهاشه

غید زندگیمو زدم حالا که

میخوای بد جلوه ندی تو هم حرفی نزن

هر کی پرسید بگو درگیر کاراشه

اصلا چیه مگه بگو من خراب شم

بگو من که بریدم اون آخراشم

میزنی زیر چی یکم مرد باش فقط

میگی دوست باشیم فقط میخوام نباشم

من که هواشم داشتم هر دفه

یادته گفتی بهزاد بریدم از همه

چیشد حل شد مشکلت یا از من زده شدی

عکسات تو چشمایی بود که الان بستمش

خدایی خودت دیدی چقد نامردی

سرو شکلتو ببین با کیا میگردی

گریه نکن دیگه وقتی باید دلتنگ میشدی

که تو بغل اون یکی عرق میکردی

بیخودی گریه نکن دیگه حرفی بین ما نیست

منی که میگفتم دیگه هیچکی عین ما نیست

هوای منم سرده مثل نگاه تو شده

همه چی له شد زیر پا شدیم عین پاییز

با هرهرکی بد بودم با تو رو راست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستاشو محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خواست میشدم

از این حرفا گذشت, راستی خوبی خودت

به چشت میاد بهت خوبی کنه

یا اونم مثل منه دستش نمک نداره

یکی تیکه میداخت میگفت عشقت پولی شده

خدایی حقمه این چیا دارن میگن

میبینی حالا چه حرفایی آزارم میدن

رو تو نمونده تعصب پس منم واسه همین

سگا رو دوس دارم جمعه ها بازارم میرم

راستی یه سالی رفت که هفته ها روشه

تنها یادگارم ازت یه خط خاموشه

بشین به اون روزا فکر کن چه حرفایی میزدی

یبار روشن کن ببین اون اس ام اس ها توشه

 حالا که میری برو واسه من نداره فرق

من که عادت داشتم به هوای سرد

این پایین شهر روزامون همیشه کوتاهه

منو به چی فروختی بسوزه پدر فحش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد