آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

امید جهان - واسه دیدن تو

دانلود آهنگ جدید امید جهان - واسه دیدن تو


متن به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از امید جهان - واسه دیدن تو




متن آهنگ واسه دیدن تو از امید جهان

میدونی میخوامت دیگه

سیم نکن ناز

برا دیدن تو

ما میایم تو اهواز

دلم و تو بردی

ما شدم اسیرت

توی کل بندری تا

حالا ندیدم نظیرت

تا که نگات کردم

خودمو رها کردم

واست یه عروسی میگیرم

میان تموم مردم

عاشق چشات هستم..

دل به تو بستم

میدونی که میخوامت…

اگه بگیری دستم

میدونی میخوام تو

رو بمون از پیشم نرو

بس که خاطرت

عزیزه نمیتونم نرو..

تا که نگات کردم

خودمو رها کردم

واست یه عروسی

میگیرم میان تموم مردم

عاشق چشات هستم..

دل به تو بستم

میدونی که میخوامت آخ

اگه بگیری دستم

اگه بگیری دستم

میدونی میخوام تورو

بمون از پیشم نرو

بسکه خاطرت عزیزه

میپیچونم همرو

میدونی میخوام تورو

بمون از پیشم نرو

بسکه خاطرت عزیزه

میپیچونم همرو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد