آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید عماد - دختر عمو جان

دانلود آهنگ جدید عماد - دختر عمو جان


متن آهنگ بهمراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از عماد - دختر عمو جان







متن آهنگ دختر عمو جان عماد

دختر عموجان ناز نکن تو خیلی ماهی
دختر عموجان خوشگلی و عین ماهی
دختر عموجان قهر نکن تو عشق ِ ماهی
دختر عموجان قهر نکن عشوه نیا چقدر بلایی

آخ بهاره دختر عمو
لاله زاره دخترعمو
خیلی ماهه دختر عمو
بهاره دختر عمو
لاله زاره دخترعمو
خیلی ماهه دختر عمو

چشمای تو دریای محبته
عشق تو توو قلب من حقیقته
من میخوام دستاتو آروم بگیرم
با چشام بگم به عشقت اسیرم

دخترعموجان من تویی
مهربون من تویی
آروم جون  من تویی
همزبون من تویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد