آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات - داغت نبینم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات - داغت نبینم


متن آهنگ بهمراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب


عکس از حامد پهلان و علی نجات - داغت نبینم





متن آهنگ داغت نبینم حامد پهلان و علی نجات

لج و لجبازی نکن با دلم بازی نکن

با دلم بازی نکن ما یکم دیوونمو

یهو دیدی اومدم شیشتون و میشکونمو

ما یکم روانیوم یه کاری دستتون میدم

تا تو هر کاری کنی محاله ما کم بیارم

مرده عقب نمیرم تو عشق اخرینم

شب و روز کنار تو به عشق تو بشینم

آره بیا حالا دستا بالا آره همه دستا بالا

من تو رو دوست دارم خانم بلا

عشق من تویی موهات رنگ طلا

دختر بندر دختری به خوشگلی تو هیچ جا ندیدم

آخه تو فرشته ای آره من هیچ جا ندیدم آره هیچ جا ندیدم

خیلی وقته که دارم سنگ میزنم به شیشتون

بیا یه نگاهی کن دارم میشم دل نگرونم

ما یکم روانیوم یه کاری دستتون میدم

تا تو هر کاری کنی محاله ما کم بیارم

مرده عقب نمیرم تو عشق اخرینم

شب و روز کنار تو به عشق تو بشینم

شما و من بمیرم برات قربون اون خنده هات

تا اخر میمونم باهات بخوای میشم دوماد بابات

دختر بندر ما فقط تو رو میخوام

میدونی عشق منی تو رو میخوام

آره تو قلب منی همه عمر و همه جون و همه زندگیم تویی

آخه تو عشق منی

مرده عقب نمیرم تو عشق اخرینم

شب و روز کنار تو به عشق تو بشینم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد