آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

متن آهنگ امیر تتلو - کاریکاتور

متن آهنگ امیر تتلو - کاریکاتور در ادامه مطلب



 

من بی تو مثل زنبور بی عسل نمیشم

هرشب نمیدونی که چه خبره پیشم

تو هم که میبری از همه بیشک

اخه هیچ دوم از ادمای دور و ورت تتلو نمیشن

هرچی ابروهاتو برداری چشات داد میزنه که منو کم داری

ولی خوب دیگه دستمای شدی کادوهات هم رفته ته انباری

من ندارم کاری با تو از تو یه کاریکاتور تو ذهنم هست

تو یه دل همگانی اصلا بگو بینم مگه داری

ادم انقدر پست

من ندارم کاری با تو از تو یه کاریکاتور تو ذهنم هست

تو یه دل همگانی اصلا بگو بینم مگه داری

ادم انقدر پست !

بابا قوی ، قدرتمند ، خفن ، خشن ، خوش ادا ، هنرمند

تو خوشتیپ تو مرتب اصلا یه روانی خلم من

تو همه فامیلات تو هلنده همه خاطر خواهات قد بلندن

به ما نمیخوری کلا نه رفیقا پول دار اما کلا

راه منو تو همیشه بسته هست

چای سبزات هم  مثل چیش بچه است

کافی مافیات عشق خرکیات

اه دلم از هرچی نیشه خسته است

تو از اون مدل اروپاهاشی جمع کن الانم باید فرودگاه باشی

بنزی رو غروب باشی صبح هم با به بی ام وی کروک تا شی

ببینم شب ها با ماشینش میخوابی

امار همه چیتو واسه چی بهش میدادی  واسه ساعتاش

بگو راحت باش حق داری هم خرج میکردم طاقت داشت

حالا سوشی کرم بود یا موشی برتو

فرق منو تو تو چیه میمون

در حال تکمیل شدن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد