آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

جاستینا - ببر به همراه متن

دانلود آهنگ جدید جاستینا - ببر



عکس از جاستینا - ببر




دانلود با کیفیت متوسط


متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب
  


متن آهنگ ببر از جاستینا

هرکی منو یک بار دیده / گفته چه سادس و بعد خندیده

گفته که تیپش و لش مثل که نیست / ذاتمو دیده بعد فهمیده

یادت باشه صبرم اگه  / زیاد باشه ولی اخر سرش

اگه یه وقت لبریز بشم / هیکلت و میگیره آفت بعدش

نگاه به ظاهرم نکن / من لاشخور شدن عادتم نشد

همه میخوان از پشت تک برن / من زمین خوردم ولی هر دفعم پاشد

اینجا میخوان منو نادیده بگیرن / میخوان زنده به گور بشم هر ثانیه بمیرم

ولی من یه علامت دارم / که هر جور شده همه واجبه  ببینن

کاش دنیا قده همه قدمای من بود و / دغدغم  قتل  قفسه های غم

مگه زلزلم  که زلمشه حدس نزنی / یه حرف و که نمیشه به بقیم نگی

نرین  نشین یه فتنه ی مریض و / نرین و نگین یه حرفی و که بعیده

 صد سالم دیگم  بگذره همینه / من میشم که دنیا رو دریده

[x2]

صورت سردمو تو دارم نبین

اخمای پر پیچ و تابمو نبین

من ساکتم  مغرور نیستم

چشمای نافذ و سارمو نبین

میشینی میبینی منو میگی چیزی میزی ندارم که جذبت کنم

دیدی چیزی  میگم نمیگیری میگی اه نمیتونم هضمش کنم

حالا همه با ما بیشتر میپرن و توراه به ما پشت پا بیشتر میزنن

ولی نمیدونن ببر زخمی شم بدتر میکنم و بیشتر میدرم

 

صورت سردمو تو دارم نبین

اخمای پر پیچ و تابمو نبین

من ساکتم  مغرور نیستم

چشمای نافذ و سارمو نبین

من ساکتم  مغرور نیستم

چشمای نافذ و سارمو نبین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد