آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

قیصر - میگم که بدونی به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید قیصر - میگم که بدونی



عکس از قیصر - میگم که بدونی


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

متن آهنگ به همراه گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب

  


متن آهنگ میگم که بدونی قیصر
منو با لبخندی
میبری تا مستی
بگو امشب عشقم
تو چه حالی هستی
همه روزای
خوب و بد پیشم باش
از حالا هر لحظه
تا ابد پیشم باش..

میگم که بدونی
تو آروم جونی
من عاشقت هستم
میگم که بدونی
میگم که بدونی
تو آروم جونی
من عاشقت هستم
میگم که بدونی
میگم که بدونی

میگم که بدونی
تو آروم جونی
من عاشقت هستم
میگم که بدونی
میگم که بدونی
عشقت آرزومه
بی تو همه دنیا
کم میشه تمومه
کم میشه تمومه..

میگم که بدونی
تو آروم جونی
من عاشقت هستم
میگم که بدونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد