آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

سعید شایسته - عزیز دلم

دانلود آهنگ جدید ، شاد و فوق العاده زیبای سعید شایسته به نام عزیز دلم




دانلود در ادامه مطلب  

 

 

دوستـــــــــــــــــــــــــــــان نظر بدیـــــــــــــــــــــــــــــــد!!

زدن یه لــــــــــــایک کاره ساده ای هست!

با اینکه سادس اما به من روحیه میده!



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

سعید شایسته - عزیز دلم

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

سعید شایسته - عزیز دلم

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

سعید شایسته - عزیز دلم


نظرات 2 + ارسال نظر
reza..kh دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 21:51

فوق لعاده هست

فریحا چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:44 http://absarab.blogfa.com

سلام دوست خوبم. ممنونم . عالی بود.

فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد