آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

بهار آتیش - عبور آهسته


آهنگ بسیار زیبا جذاب و شنیدنی با بهار آتیش به نام عبور آهسته


متن آهنگ:


دلم چیزی بگه از مهربونیت


از اون وقتا که تنها بوده بی تو

  

تو چیزی از شبای من نمی دونی


از اون شبها که بیتو صبح نمی شد


دلم باور نمی کرد که تو  رفتی


همش میگفت یکی به دل نشسته


می خوام چیزی بگم از قایقی که


تو دریای غمت به گل نشسته


بیا و کاری کن این روزا دلم وابسته تر باشه


عبورت از کنار من کمی آهسته تر باشه


بیا و کاری کن این روزا از احساس خودم رد شم


به تو نزدیک و شاید هم تو عشقت غرق عادت شم


نظرتون در مورد بهار چیه؟؟
نظرتون در مورد بهار آتیش چیه؟؟ به نظرتون با استعداده تو این کار؟؟


دانلود آهنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد