آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

آهنگ جدید |موزیک جدید

مرکزی برای دانلود تمامی آهنگهای ایرانی و خارجی به همراه متن و پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم

دانلود آهنگ حامد همایون دنیای من

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون دنیای من

دانلود به همراه متن آهنگ در ادامه مطلب

موزیک جدید حامد همایون دنیای من
Download New Music By Hamed Homayoun Donya Man

حامد همایون دنیای من

حامد همایون خواننده خوش صدای ایرانی موزیکی جدید با نام دنیای من عرضه میکند.

وی که دارای صدایی بسیار گیرا جذاب و دوست داشتنی است با آهنگ چتر خیس پله های موفقیت را

یکی پس از دیگری طی کرد!

که فکر میکنم کمتر کسی الان باشه که با ترانه های او خاطره نداشته باشه

حامد همایون سبکی خاص و نزدیک به سنتی البته با موزیکی مدرن دارد

که همین امر در کنار صدای قویش باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد

در فاصله چند روز پس از پخش موزیک چتر خیس شاهد دابسمش های بسیار زیادی بودیم که

موضوع ان مرتبط با این اهنگ بود و این به خودی خود یعنی خواننده تونسته کار رو شایسته معرفی کنه

از اسم موزیک که دنیای من است معلوم است باز هم شاهد کاری جذاب و قدر خواهیم بود البته

این را نباید از یاد ببریم که توقع رو از خواننده های داخلی کمی کمتر کنیم و طبیعی است که بعضی از موزیک ها خوب در بیان و بعضی نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد